Dørgreb fra verdenens storbyer

Uanset hvem som banker på din dør, så er entreen og yderdøren det første som besøgeren møder. Det er her, man får det første indtryk af dit hjem, og en smuk dør behøver et smukt dørgreb. Dørgreb er et af vore største produktområder. Vores seneste nyheder som er fremstillet i massiv messing med overfladebehandling af børstet krom, har hentet inspiration fra nogle af verdenens storbyer. Markant for dem alle er, at de udtrykker et moderne formsprog, gedigent håndværk samt kvalitet.

Moderne design, gedigent håndværk og god kvalitet

Handtag_storstader_top.jpg

New York
Et moderne, men samtidigt tidløst dørgreb. Manhattans netværk af veje har givet inspiration til et dørgreb i gedigent udførsel og tiltalende design. Dørgrebet tilslutter sig Habo’s tradition for produktkvalitet og optimal funktion til mindste detalje. Findes til såvel indvendige døre og yderdøre.

Paris
Dørgreb med et tidløst design og udtryksfuld karakter. Paris er kendt som et af verdenens vigtigste kultur- og kunstcentrum. Paris kaldes endda for ”modets hovedstad” og vores dørgreb har i den ånd fået lækre linjer i moderne strejf af Eiffeltårnets konturer. For yderdør.

Toronto
Et klassisk dørgreb med moderne og stilren karakter. Toronto er en af verdenens mest multikulturelle byer og CN Tower har givet inspiration til et funktionelt dørgreb som tiltaler de fleste og bidrager til en æstetisk tiltalende dør. For indvendige døre.

Dørgrebene New York, Paris og Toronto sælges i trælaster og byggemarkeder og findes i handelen nu.

”Hos Habo søger vi hele tiden fornyelse og udvikling” beretter Allan Pedersen, Country Manager hos Habo Danmark A/S.  ”Samtidigt værner vi om et funktionelt og tidløst design. Det stiller høje krav til de nye produkter, som vi optager i vores sortiment. Også selvom de har hentet navn og inspiration, langt fra Habo”

30-05-2011