Glöm den grå vardagen - nya färgglada Habo

Trenderna inom inredningsdetaljer har under många år gått åt det strikta hållet – krokar och handtag har närmast varit osynliga. Men nu börjar fler och fler inredare jobba med starka färger igen och det har vi på Habo tagit fasta på.

Det är dags för detaljerna att ta plats och synas och genom vårt nya färgglada sortiment i åtta olika färgställningar kommer man garanterat att kunna hitta sina personliga favoriter.
Vi har uppdaterat populära befintliga produkter ur vårt sortiment, men självklart även lanserat nya spännande produkter. Det tuffa nyckelskåpet är ett exempel på en sådan nyhet.
Vår tanke är att erbjuda ett utbud av produkter där bara fantasin sätter gränser – att vara enhetlig eller blanda vilt bland färg och form blir upp till var och ens tycke och smak.

Habo färgglada nyheter säljs i fackhandeln och finns ute i butik nu.

”Vi kände att vi radikalt ville förnya vårt sortiment, berättar Carl-Axel Svensson, Country Manager på Habo Gruppen AB. Välkända klassiska beslag har fått ta del av regnbågens alla färger och några därtill. Men för den som mer gillar det tidslösa, finns alla beslag givetvis framtagna i vitt och svart också.”

2012-04-10