Habo Gruppen lancerer detaljer til ethvert badeværelse

Habo Gruppen udvider sit segment inden for badeværelsesdetaljer og lancerer nu ca. 200 nye produkter til badeværelset og introducerer fire helt nye produktkategorier: brusere, bruserhylder, toiletsæder og håndklædetørrere.

Det kan nogle gange være svært og overvældende at renovere et badeværelse. Mange tiltag kræver faglig viden, og beslutningerne skal tænkes grundigt igennem. Samtidig er interessen for badeværelsesindretning og badeværelsets status i hjemmet steget de seneste år. Habo Gruppen tilbyder et sortiment, som først og fremmest er nemt at montere og installere, uden hjælp fra håndværkere, så man med små ændringer kan forvandle sit badeværelse.

"Med vores badeværelsesdetaljer henvender vi os til dig, der lægger sidste hånd på dit nyrenoverede badeværelse, og lige så meget til dig, der beholder det badeværelse, du allerede har, men ønsker at give det ny energi og flotte detaljer. Vi vil bidrage til det praktiske og lækre badeværelse med produkter, der skaber en følelse af helhed og sætter prikken over i'et  – ," siger Marie Jonsson, produktchef i Habo Gruppen.

Habo Gruppen har i mange år været en stor aktør inden for badeværelsesbeslag og tilbyder design, kvalitet og bredde i sit sortiment. Nu tager man yderligere skridt inden for badeværelsesdetaljer og udvider sortimentet med fire nye produktkategorier til badeværelset, hvilket gør, at man kan tilbyde et endnu større og mere sammenhængende sortiment.

Ligesom tidligere består det af produkter, der med en lille indsats kan opdatere et eksisterende badeværelse eller sætte det sidste touch på et nyt. De produktkategorier, der tilføjes, er brusere, bruserhylder, toiletsæder og håndklædetørrere. Det eksisterende sortiment, som består af bruseforhængsstænger og badeværelsesdetaljer, udvides også.

"Vi ser store muligheder i at kunne tilbyde kunderne et opdateret og spændende sortiment takket være den nye satsning," tilføjer Marie Jonsson, produktchef i Habo Gruppen.

Bild2.png

Toiletpapirholder Angle, hvid
Selvklæbende toiletpapirholder i rustfrit stål. Perfekt til badeværelser, hvor du ikke vil lave huller i væggen.
Pris:  160 kr.

Sæbedispenser Marble, marmor
Stilfuld sæbedispenser i polyresin. Med sin smukke marmorimitation bliver det en flot indretningsdetalje på badeværelset.
Pris: 99 kr.

Krog Flair, hvid, selvklæbende
Selvklæbende krog i lakeret stål. Perfekt til rum, hvor du ikke vil lave huller i væggen. Enkelt og elegant design. I serien findes også dobbeltkrog og 4-krog, håndklædestænger og toiletbørsteholder.
Pris: 47 kr.

Bild3.png

Hjørnehylde Lantana, sort
Bruserhylde i rustfrit stål med to hylder til praktisk opbevaring i bruseområdet. Til montering i hjørner. I serien findes brusehylden også med en eller tre hylder.
Pris: 239 kr.

Håndbruser Dahlia, sort
Håndbruser med tre stråletyper. Rubber Clean-gummi på mundstykket gør det nemt at fjerne kalk. Dahlia findes også i en pakke med slange og brusestang.
Pris: 127 kr.

Sæbedispenser Acacia, sort
Moderne og stilren sæbedispenser af plast. Smuk indretningsdetalje i badeværelse eller køkken. Gummieret overflade i matsort finish. I samme serie findes tandkrus og toiletbørste.
Pris: 188 kr.

Bild4.png

Loftsbruserstangsæt Petunia, krom
Moderne og stilrent sæt med stor, rund loftsbruser samt håndbruser med 1 stråletype.
Pris: 589 kr.

Armaturhylde Ambrosia Twin, krom
Armaturhylde i rustfrit stål, med 2 hylder til flasker etc. Hænges nemt over armaturet for en fugtsikker installation. Ambrosia findes også med en eller tre hylder.
Pris: 399 kr.

Håndklædetørrer Heather 01, poleret
Håndklædetørrer i rustfrit stål med fire kroge i stilrent og moderne design. Heather findes også med fire rør.
Pris: 1.769 kr.

For yderligere information kontakt venligst:
Åsa Karlsson, Kommunikationschef, asa.karlsson@habo.com

09-09-2022