Habo lancerer skydedøre – indretningsdetaljen, som skaber mere plads i rummene

Habo præsenterer skydedøre samt en ny helhedsløsning, som indebærer, at man nemt kan designe og kombinere døre, beslag og dørgreb, så det passer til den ønskede stil. Habos skydedøre gør det muligt at skjule, opdele og samtidig spare værdifuld gulvplad

Skydedøre er den ultimative løsning for at få mere plads i et rum, idet de optager betydeligt mindre plads end traditionelle døre. Skydedøre er også velegnede som rumdelere. Habo præsenterer fem forskellige døre; to glasdøre med sorte aluminiumsprofiler samt tre døre i massivt, ubehandlet fyr. Dørene passer til både private hjem og offentlige miljøer.

flodin.jpg ”Med skydedøre kan man nemt lukke et rum af eller opdele det og samtidig spare gulvplads sammenlignet med en sidehængt dør.
 Skydedøren kan også anvendes til at skjule indbyggede hyldesystemer og skabe — mulighederne er derfor mange. Vi har haft
 skydedørsbeslag i vores sortiment i lang tid men
nu præsenterer vi også en helhedsløsning,”
siger
Mathias Flodin, produktchef i Habo Gruppen

Billeder i høj opløsning findes på www.trendgruppen.se/imagebank (brugernavn og adgangskode: trendpr).

Hvis du har spørgsmål, så kontakt venligst:
Henrik Kragh, Sales Manager, Habo Danmark A/S, +45 86 74 13 23, henrik.kragh@habo.com
Åsa Karlsson, kommunikationschef, Habo Gruppen AB, +46(0)73 055 95 83, asa.karlsson@habo.com
Mathias Flodin, produktchef, Habo Gruppen AB, +46(0)70 348 40 16, mathias.flodin@habo.com

HABO Gruppen AB startede sin virksomhed i 1921 og er i dag en af Nordens ledende virksomheder inden for beslag og indretningsdetaljer. Virksomheden er ejet af børsnoterede Volati. HABO Gruppen AB har i dag en omsætning på ca. 460 mio. svenske kroner og omkring 100 ansatte. Hovedkontoret ligger i Habo, som ligger lidt uden for Jönköping. Virksomheden er velrepræsenteret i de nordiske lande gennem egne datterselskaber. Under varemærket Habo udvikler virksomheden beslag og indretningsprodukter til det nordiske marked. Sortimentet består af mere end 5.000 produkter, som primært sælges via byggemarkeder, trælasthandler og webshops. Yderligere oplysninger finder du på
habo.com/dk

29-01-2021